Gulap-1234 4 aylık kızım su bile içirmediğim kızım ilk defa bugun yeşil renginde kakasını yaptı korkulucak bişey varmı nezleyim üç gündür ayakta duracak kadar halim yok ondanmıdır neydendirki yeterlimi beslemedim acaba :(
Ssultannn Gulap-1234 canım benimde geçenlerde ilk defa yapmıştı doktorumuza sordum kanlı ve mukuslu değilse önemli değil üşütmüş olabilir dedi bide kan damlası başladıysan oda yapabiliyor
frambuazliturti Gulap-1234 kusura bakmayın başlığı görünce bir gülme aldı 🙈 üşütmüş olabilirsiniz bebeğinizi belki
frambuazliturti Gulap-1234 olabilir. Ben çok sıcak diye çorapsız dolaştırıyordum farkettim ki ayakları buz gibi. Kakasını yeşil yapıyordu birde. Son bir haftadır zıbınle dolaşıyor ama çorapları ayağında yeşil kaka yapmıyor artık. Gerçekten üşüyormuş. Doktorunuza danışın birde istersiniz
HonKiPonKiDoNiNo Basliga sicti yazip icerige kaka yazmak 🤣🤣🤣 kusura bakmada bi gulme aldii cokca kibarsiniz
Hsyh Gulap-1234 normal canım heşil şeyler tükettiysen o değilde başlığa bi güldüm çok kibarsınız kusura bakmayın🤣🤣🤣
Dorukmomy Gulap-1234 sıctı derken 😂😂😂 hiç güleceğim yoktu kız kaka yaptı diyeydin bari. Üşütmüş olabilir belki
Gulap-1234 Mom987 burnum akıyor diye eşim ne yaptıysam beni hastaneye götürmüyor burnun akıyor halsizsiz diyor burnun kıpkırmızı sen üşütmüşsün diyor :( ateş yok ama
Gulap-1234 Mom987 üç gündür kendime gelemiyorum gözlerim yanıyor burnum yanıyor akıyor ateşim yok zerre koku tat yok hissetmiyorum sanki dövmüşlerde kemiklerim acıyor saçımı dahi kalısam acıyor :(
Dorukmomy Gulap-1234 haklısın şaka yapıyorum. Bizde 2 gün öyle yeşil oldu üşütmüş demişti doktorum ama kendiliğinden geçti sonra eğer gripsen bence doktora götür belki de geçmiştir çocuğa bilemiyoruz ki şimdi