Kızlar meraba. Bebeğim 10 gündür hasta ve hasta olduğu öksürdüğü ilk gün doktora götürmüştüm doktor ilaç yazdı kullandım toparlayamadı bi türlü nefes darlığı kusma burun tıkanıklığı burun akıntısı hepsi var. Geçmeyince bugün yine doktora götürdüm ciğerleri kötü ya zatürre ya covid dedi istersen yatıralım test için dedi istemedim çocukta belki covid yoktur şimdi o ortamda kapmasın dedim ama tedavi olması da şart evde kullanmam için tekrar antibiyotik yazdı geçmezse Pazartesi gel yatırıcam dedi napıcam bilemiyorum bende de bir haftadır inanılmaz bir baş ağrısı boğaz ağrısı hapşırma vardı baba da hiçbişey yok soğuk mu aldık covid mi olduk bilemiyorum ? 😢