Okyanusdabianne 40’ı çıkıp hala kanaması devam eden var mı bayanlar ? Bebeğim 2 aylık olmak üzere ama sürekli devam eden lekelenmelerim var . Başınıza böyle bişey geldi mi
Bal-oglum Okyanusdabianne 7 ay önce sezeryanla doğum yaptım 60 gün sürdü kanamam hala adet olmadim🤷♀️
Hasibemelek Okyanusdabianne benım bebegım 5 gun sonra 2 aylık olcak canım bnımde hala lekeli lekeli kanamam oluyo arada kasık agrım oluyo sezeryan dogum yaptım bende
Alya26 Okyanusdabianne aynısını yasadim tam 55 gün sürdü. Muayeneye gittim doktorum antibiotik vermişti
mamAras Doktor 40ından sonra kanama lekelenme olursa haber ver demişti ama benim sezeryan doğumdu belki senin normal doğumsa doğaldır devam etmesi bence doktorunla görüş canım
Okyanusdabianne Bal-oglum Allah’a Allah çok ilginç bende 2 aylık olmak üzereyiz kasıklarım ağrıyor mesela adet olacak gibi o Esnada lekelenme biraz daha fazla oluyor 🙇♀️
Okyanusdabianne Hasibemelek aynen benimde doktorumla görüştüm az önce muayene etmeden net bilgi vermek ywlnış olur dedi bakalım gidicem bi
Okyanusdabianne Alya26 bende gittim doktora ama emzirdiğini için şu an ilaç vermedi herhangi bi sıkıntı da yokmuş 1 hafta kontrol edicez devam ederse bi ilaç varmış onu verecek miş mecbur ama şu an geçiyor giibi
Alya26 Bemc Okyanusdabianne bekleyin bence kendi kendine geçiyor 2 aya yakın surdu ama bitti benim de
ilayda_hiranur Okyanusdabianne 60 gün sürdü benimki ama rahim duvarımda incelme vardı baya fazla geliyordu kanamam ilaç falan kullandım geçti çok zor bir süreçti benim için
Arifeeee Okyanusdabianne 40 dan sonra ufak ufak kanamalarim devam etti. 65 gün sürdü. Tam bitti derken 1 hafta sonra adet oldum.
Pisi Okyanusdabianne benim 50 gün kadar kanamam oldu lekelenme şeklinde 6. Ay da da hastalanmaya başladım.
Melihaaaa Okyanusdabianne evet benim bebeğimde 2 ay 6 günlük hala lekelenmelerim devam ediyor. Normal bi durum tedirgin olmayın.