Eylul06 kızım 18 aylık, hiç dönemedi desem yeridir😀 hala dönerken zorluk çekiyor ama yürüyor koşuyor atlıyor zıplıyor. Yüzüstü koyduğumda çok ağlıyor diye koyamazdım o yüzden deneyemedim kızım da dönmeyi beceremeden büyüyüverdi. Yani vesselam çok da şeetmemek lazım 😀 kızım 10 aylık emekledi 12 aylıkken yürüdü bu arada.