Merhaba anneler son zamanlarda sütten kesme postlarımla sık sık karşınızdayım çok şükür bugün 6. Gün bitti ve oğlum son 2 gün Ve gecede Oldukça alışmış durumda hiç adını dahi anmıyor çok şükür darısı diğer isteyen annelerin başına :) çok zorlu bi süreç ama sabırla max bi haftada halloluyor inşalllah
şuan ki tek eksikliğim inek sütüne alıştırmak maalesef içmiyor oda olacak inşallah bakalım