Biz de kullanmıyorduk çünkü huysuzluk yapıyordu kızımda kaka yapmıyordu kan damlası verdiğimizde, 7gün sonra 6aylık olacak kızım ama doktorumuz kullanmamanın daha tehlikeli olduğunu söyledi. Sidefer isimli damlaya önce günde 2 damla ile başladık, yavaş yavaş arttırdık (bebeğin kilosuna göre kullanılıyor) şuan tek seferde 7damla veriyoruz ve o başlarda gördüğümüz huysuzluk, kaka yapmama gibi bir problemi kalmadı. Bu yöntemi tavsiye ederim.