AyselYusifli canim benim once masallah de sonra buyumesini bekle 😃 ilk dogdugubda bile bebegimin dogru duzgun sesini duymadim o aykarda cok az agliyirdu hatta hic aglamiyirdu desem yeridir yani iih falan yapiyodu ay ne guzel viyak viyak aglatan bi cocugum yok diye sevindim ana suan 10 ayligiz apartmani ayaga kaldiriyor 6.aydan sonra ciglik atmaya baskadi sindi ciglikla aglama karışık keske o gunlere donebilsem diyirum 😃 ayrica bebegin aglamamasi bi sorun degildir fazla aglamasi sorun tam aksine icib rahat olsun