Babylokum mesela biz bu ay 3 ayı doldurduk 3 ay 6 günlük olduk. Oğlum hâlâ kundaklayıp uyutmam için ağlıyor. Eğer belirli bir şeye alıştırdıysanız onu istiyor olabilir. Elleri uyurken düşünce korkuyor ve ağlıyor diye yeni doğduğunda biz kundak yapmıştık. Şimdi de onu istiyor. Kundak yapılıp ya emerek ya da mama içerken uyumak istiyor. Belirli saatlerde beşiğini istiyor mesela bunlar evet kötü oluyor çünkü her istediği her an olmamalı fakat bebekler de laf anlamıyor ☺️