HappyKids bunların yanında ilk 3 ay anne karnında hissettikleri dönem varmış. . 4. Trimester dönem deniyormuş buna. Doğurduktan sonra öğrendim 😆 bebeklerin bir kısmı bu dönemde emme peşindelermiş. Her emmek istediklerinde vermek lazımmış. Bebeğin güven duygusu, psikolojisi etkileniyormuş. Benimki öyle mesela gündüzleri genelde yapışık oluyoruz 😄😆