Elms_elf Evladı düşük not almasın diye oturup çocuğunun ödevini kendi elleriyle yapan, çocuğu bir kere ağlamasın diye istediği şeyi eline verip kırmasına da ses çıkarmayan, gündüz kuşağı programları aman kaçmasın diye çocuğunun eline ipad verip youtube’da karşısına ne çıktığını bile bakmayan, çocuğundaki psikolojik sorunları görmezden gelip ”ay bunun amcası da böyleydi, aynı dedesine çekmiş” diyerek davranış bozukluklarını sempatik göstermeye çalışan, oğlu annesine, babasına bağırınca “aman da aman sinirlenmiş mi benim paşam?” diyen annelerin çocuğunun çoğunun kaderi böyle sonuçlanıyor.Aman oğlum hukuk okuyor, bizimki de tıbbı kazandı demek güzeldir elbet.Bırakın evladınız önce başarısız olmayı önce insan olmayı öğrensin.Kopyasına ses çıkardılar diye gencecik bir kadını öldürecek kadar hırsla yetişmesin. Bir evlat yetiştirmek bazen bin evladın üzülmesine sebep. Keşke doğurmak olsa göreviniz. Ama bu ömürlük bir mesele. Başkasının çocuğuna kulp bulduğumuz gibi kendi doğurduğumuza baksak ya bir kere... “Yasemin Sakallıoğlu” Çocuklar kötü bir davranış sergiledikleri zaman oğlum/kızım sana okulda bunu mu öğretiyorlar denir. Oysaki çocuk sevgiyi, saygıyı, hoşgörüyü, paylaşımı kısaca görgüyü ailede öğrenir. Çocukların kişilikleri ilk olarak ailede başlar, daha sonra okulda devam eder. Biz öğretmenler kısıtlı zamanda bazı şeyleri verebiliyoruz(derslerden bahsetmiyorum).O yüzden aile öğretmenlerle her zaman iletişim ve birlik içinde olmalıdır. Amaç; yarınlara güzel evlatlar yetiştirebilmek... Önceliğimiz her zaman çocuklarımız olsun... Önce iyi bir insan olmayı öğretelim... Sevgiler...🌸🌸
DenizGoktug Elms_elf Güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.Ben de bir meslektaşınız olarak öncelikle ailelerin bilinçlenmesini ve bu çizgide çocuk yetiştirmelerini temenni ediyorum. Güzel arkadaşımıza da Allah’tan rahmet, kalanlara sabır diliyorum. 🙁
Naz1905 Elms_elf Ceren damar ögretmenimizin ölümü beni çok üzdü rabbm ailesine sabır versin ilk önce egitim ailede başlar bugün 7 yaşındaki çocuk elektrkli süpürgenin sopasıyla sırf dersini yapmıyor diye babası tarafından öldürülmüştü o küçücük bedeni dayanmadı ona😩😩😭
Elms_elf @DenizGoktug aileler ne kadar bilinçli olursa bizim işimiz o kadar kolay olur. Umarım bir gün istediğimiz saygınlığı toplum tarafından görürüz🙏🏻 Meslektaşımıza Allah’tan rahmet, eşine ve ailesine sabır versin.
Elms_elf @Naz1905 kimi aileler senelerce uğraşıyor çocuk için, kimisi de öz oğlunu öldürüyor.Çok yazık.
Elms_elf @[silindi] bizim evlatlarımız bu ülkenin geleceği.. Biz nasıl yetiştirirsek güzel ülkemiz daha iyi yerlere gelecektir🙏🏻 Biz annelere büyük görev düşüyor bu konuda.