41 gunluk olduk oglumla. Kotu bir dogum ve onun arkasi kesilmeyen pskolojik hastane tranvasindan sonra sutum olmadi. Herkes annelik duygusu yok, yemiyorsun , kendine bakman lazim, benim sutum 4 cocuguma da yetti diyen bir suru sözlerden sonra bende sut tamamen gitti. İlk haftalarda cok guzel uyuyan cocugum kucağında uyumaya basladi , kucagina sakin alimstirma dendi.. Mama yediriyorum, gazini cikariyorum, kakasini yapiyor, altini degistiriyorum hersey normal olmasi lazim. Ama Simdi kucakta bile zor.uyuyoruz uyumadan once sanki birsey olmus gibi çığlık atarak agliyor. Uyuyamiyor. Neden aglar? Gazı cikmiyor olsa her zaman ağlaması gerek miyor mu? Sadece uykuya gecerken gündüzleri ağlaması neden olabilir ki? 5 dk oncesi oynayan gulen cocuk biran da neden aglama nöbeti geçirir ki? Var mi.bilen biri 😑