Bebeğim dokuz aylık olmak üzere, her anne gibi iyi kötü ek gıda savaşlarımız vardı ama birkaç lokma da olsa verdiğim katı gıdaları yerdi. İki gündür Diliyle geri itmeye başladı ben şok. Sıvı çorba, yoğurt yemeye gelince yiyor ama pütürlü olanlar hoop yerde. Kiloya hiçbir zaman takılmadım, zaten olması gerekenden düşük kiloda ama aç kalıyor diye üzülüyorum ben. Geçici bir süreç mi bu tükürme yoksa ben mi bir yerde hata yapıyorum şaştım kaldım 🤷♀️