Sedaahmet tosbikannesiii eğer cok takıntılı degilsen uzat kaşlarinı 😂 aynısı benim başima gelmişti. Üni 2.siniftayken yaz tatiline girdigimiz günden ,okul açılana kadar kaşlarimi aldırmamiştim. 3 ay yani 😂 baya kalınlaşmişti. Sende en az 2 3 ay aldirma
Bilge_ tosbikannesiii Vazelin, e vitamini, tatlı badem yağı ve hint yapı kesinlikle birebir 👌🏻 Kapalı bir kapta karıştırıp her gece sürün faydasını görüceksiniz 🤗
Zelisblt Evden çıkmıyorsanız bir süre uzamasını bekleyin çoğalsın sonra istediğiniz modelde yapın. Kendim evde alıyorum kaşlarımı adamı 🤗 kuaförlükte iyiyim sanırım 💅💄