Tatlimannem Rkyyksl bende o hastaneye gidiyorum ama bayan doktora cnm çok memnun kalmıstım iyi bir doktordu
Deletedmom379 Rkyyksl bende yarın gitmeyi dusunuyorum ama Mustafa bey yokmuş Eda hanım varmış ama nasıl bende merak ediyorum
Rkyyksl Blge28 yeni doğan Doktoru biz 2 kez gittik memnunuz acaba başka gidenler var mı merak ediyorum
Rkyyksl Deletedmom379 Randevu zor bulunuyor bir kaç gün önceden almak lazım istediğiniz tarihi eda hanımı bilemiyorum