Deletedmom347 Kizlar bebegim dogali 1 ay oldu biz ilk gunden beri 1 numara kullandik suan 4176 gr kilosu ve bezimde yarim kaldi sizce ikinci paketi 1 numarami yoksa 2 numara mi almaliyim bilemedim
damlamirhat Deletedmom347 çnkü benimki 6ya yakın 3 numara kullanıyoruz ama seninkinin kilosundayken 2 kullanıyorduk😇