Cnsnhr Merhaba sevgili anneler. Ben temmuz 3 ye doğum yaptım. Dün 40 ımız çıktı ama hala akıntı şeklinde de olsa kanama var. Doktora girmeli miyim bunun için? Sizin ne kadar sürmüştü?
benim-kalbim-o Cnsnhr 2 ayım oldu hala bazı günlerde kırmızı lekelenme oluyor normal olduğunu düşünüyorum
Zeynepink Cnsnhr bende 44 gün önce doğum yaptım 32günde adet oldum He hala devam ediyor bende hastaneye gitçem randevu aldım
Sumeyyelan Cnsnhr 20 gün sürmüştü benim sonra kahverengi akıntım olmuştu 10 gün kadar sonra bitti yani ama mutlaka doktora görünün
Sedagenco Benim 10 gün kırmızı renkli geldi sonra 10 gün pembeye döndü sonra açık bi renk oldu daha sonra zaten adet oldum geçti yani toplam 40 gün sürmüştü
Cnsnhr Kanama hiç ara vermediği için ben anlayamadım o arada adet olduysam da 🤷🏻♀️bitsin istiyorum artık
benim-kalbim-o Cnsnhr Evet herşey normal dedi aslında lekelenmem durmuştu beyaza dönmüştü akıntı gibi eşimle birliktelikten sonra tekrar oldu kontrolümde bi sıkıntı cıkmadı herşey normaldi kimisinin böyle uzun süre devam ediyormuş.