kızlar merhaba. Burda postlarda görüyorm daha yaşını doldurmamış bebekler için sabah sunu öğlen bunu akşamda şunu yediriyorum gibi günde 3 öğün ek gıda verildiğini yazıyosunuz. Gerçekten bebekleriniz bu şekilde yiyor mu. Benim oğlum 9 aylık. Masada herşeyden bi kaşık alıyo yemek istyo ama öyle düzenli ek gıda yemiyo bi iki kaşıktan sonra sıkılıyor. Günde 1 öğün anca. Kilo sorunumuz yok 11 kilo ama bu şekilde ek gıda az yediği için vitaminlerinde eksiklik olur mu yada ilerde seçici olur mu. 9 aylık anneler sizde ek gıda nasıl ilerliyo. Yesin diye zorlamalı mıyım