Merhabalar arkadaşlar 1 ay 20 günlük bebeğimin yüzünde böyle isilik tarzı şeyler çıktı kırmızı renkli ama bi türlü geçmiyor böyle bişeyle karşılaşan varmı doktora götürdüm cildi kuru olduğu için dedi babe’nin ürününü tavsiye etti krem sürüyorum ama 20 gündür hiç bi değişiklik olmadı her gün banyo yaptırıyorum sanki günden güne daha çok çoğalıyor ne yapıcam çok kötü gözüküyor yüzü 😑😔
