Merhaba güzel anneler,
Oglum 2,5 aylik ve kolik,denemedigim etmedigim sey kalmadi mamasini bile değiştim iyi gelmiyodur diye. Masajlar, masaj yaglari, sicak su torbasi, damlalar, caylar vs vs neler neler denemedim ama banamisin demiyor,cocuk kendiliginden kakasini da yapamiyor gazini da cikaramiyor. Cok tukendim, yoruldum, 2yasinda bi kizim var ona vakit ayıramıyorum,canım gidiyor onla ilgilenemeyince.Surekli agliyorum, 3 aylikken gecer diyolar kendimi. Oyle avutuyorum ama onada artik inancim.kalmadi,sagolsun esim geceleri cok ilgileniyor onla mamasini o veriyor beni kaldırmıyor ise gitmesine rağmen,ama gün icinde cok yoruluyorum.Ayni durumda olan varmi,, veya bu durumu atlatan? Birbirimize destek verelim istiyorum. Cok yoruldum psikolojik olarak, saclarim artik dokuluyor sıkıntıdan.Biz once esimle her izinli gununde disari cikardik yemek yemeye gezmeye vs, kizimin gram zarari yoktu bize, heryerde uyurdu gunlerce ac birak gık etmezdi herhalde, oyle bir bebekti, ki halen cok uslu bir kiz (iki yas sendromunu saymazsak). Sizler kendinizi nasil avutuyorsunuz veya zamaninda avutdunuz? Size destek olan varmiydi🥺 (benim annem seneler once vefat ettigi icin malesef bir babaannem var bana yardimci oluyor Eşim isdeyken elinden geldiği kadariyla)