Merhaba kızlar hamileliğimin 8 ayından beri gözümde sıvı birikmesi yani ödem var hamile olduğum için cerrahi bir operasyon yapılamadı gittiğim doktordan da çok kafam bir şey almadı Kahramanmaraş’ta iyi bir göz doktoru önerisi olan var mı Çok acil Yardımcı olursanız çok sevinirim