Ftmvrs13 eğer doktorunuz uygun gördüyse hamileyken de emzirebilirsiniz, kesmenize gerek yok. Çok da erken. Ve lütfen kesmekte kararlıysanız salça veya sabır taşı gibi şeyler sürerek tek güvendiği şeyden bir anda soğutmayın, çok travmatik. Kademe kademe azaltmayı deneyin, ama dediğim gibi dogrusu emzirmeye devam etmeniz( tıbbi zorunluluk yoksa), ona uygun beslenmeniz ve vitamin kullanmanızdır. Sağlıkla kucağınıza alın. Tamdem emzirme hakkında bilgi edinebilirsiniz, uzun süreler emzirmiş anneler var.