Kızlar post açmıştım ama buraya da yazayım. Oğlum 23 aylık konuşuyor 20 aylık olduğundan beri cümle kuruyor. Şimdi baya sohbet edebiliyoruz yaptıklarını anlatıyor rüyalarını anlatıyor. Sorunumuz 3 gündür kekeliyor. Ben ve bu derken cümlenin başında. Ben ben ben diyor sonra devamı geliyor. Korkmadı, ürkmedi, kızılmadı, düşmedi. Neden oldu birden bire bilmiyorum 😔 böyle olan var mi?