Kızlar göğüs uçlarım yara olduğu için avent in kalkanını takıyorum ama dışarı çıkarken olmuyor. Göğüslerim tikine tikine gidiyormuş gibi duruyor kalkanlarla 😂Takmazsam atlet , sütyen yapışıp yaramı kaldırıyor sil baştan oluyor acılarım. Ne yapıyorsunuz fikir verir misiniz ?