Ben ilk 2 ay falan çok dikkat ettim ne yediğime ondan sonra kendi kendine gazını çıkarmaya başladı zaten şuan 4 aylık canım isteyince kola bile içiyorum. Sizinki kaç aylık bilmiyorum ama gaz yapar fasulye gaz sorununuz varsa kimyon atıp yiyebilirsiniz bence