inci06 3.aydan merhaba 🥰 burda çok okudum umutlanma, geçmiyor, şu kadarlık oldu hala aynı diyen olumsuzluklar dolu bir sürü yorum. Ama geçiyor tatlım ☺️ Tabi bebeğe de bağlıdır muhakkak ama geçiceğine inanmalısın. Hala diğer bebeklere göre aksi, huysuz, hoşnutsuz ama en azından o krizlerden kurtulduk 🙏