Linasuannesi şampuanını, sabununu, deterjanını, yumuşatıcısını değiştirdiniz mi? Benim kızımında göğsünde ve boynunda oldu. Her şeyini değiştirdim. Sabun da sıvı olanlardan kullanıyorum. Kaç tane şampuan denedim mustelasından tutunda bübchenine kadar. Sadece chicco iyi geldi. Egzamasının olduğu bölgeye hala lif değdirmiyorum. Şampuanla yıkıyorum geçmiş olmasına rağmen