kaç kere hastaneye gittik kortizonlu krem verdiler kullanınca geçiyor kullanmayınca böyle dünden beri kullanmıyorum hale bakın Allah aşkına akıl fikir verin napıcam ben bebeğim 4aylık kaşınıyorut heralde uyuyamıyor çünkü kafasını sürtüyor ne yapıcağımı şaşırdım artık