Trinity Dediklerinize katılıyorum. Emziğe bağımlı olacak kadar değil de kararında vermeye çalışıyorum. İlk başlarda biberonda verdim. Çok şükür gerek kalmadı şimdi.
Dediğiniz gibi sancısı olduğu zamanlar haliyle kucakta olmak ona daha iyi geliyor.
Şu zamana kadar sallamadım sallamayı da düşünmüyorum.
Kundak yapıp yatırınca daha keyifli yatıyor.
Gaz sancısı olduğu zaman ya da uyumakta zorlanınca banyo yaptırınca rahatlayıp keyifli uyuyor.