Yasemintolan ben kullandım ama memeye geri dönmedi oğlum. Hala biberonla besleniyoruz. Bide o biberondaki vakum sisteminden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama, oğlum çekince ağzına çok süt geliyor boğuluyor, belki oğlum çok kuvvetli çekiyordur bilemiyorum. Ama ben kullanmayı bırakıp normal yavaş akışlı biberona döndüm yine