Merhabalar. Doğumuma çok az bir süre kaldı.
bebeğim için özel sağlık sigortası yaptırmayı düşünüyorum. Yaptıranlar Bilgi verebilir mi ? Hangi sigorta daha iyi? Ücretler ortalama nasıl ? Bir de doğumdan sonraki ücretli aşıları karşılıyor mu ? Memnun olan ve olmayanlar yorum yaparsa çok sevinirim.