Alpaslaninannesii bende geçirdim canım üç kere içtim antibiyotiği fazla almadım ama ateşleniyodum çok kötüydü kolumu kaldıramıyodum. Sana tavsiyem sıcak suyun altında gögsünü sağmaya çalış boşaltman lazım sütü ve duştan çıkınca zorda olsa çocuğunu emzir ben ağlaya ağlaya emziriyodum çünkü en iyi süt sağma makinesi bebeğimiz bunu unutma o çektikçe gögsün boşalır rahatlarsın