Arifeeee kaynatmıyorum serçe parmağını yakmayacak kadar isitiyorum sonra mayayı katıyorum sarıyorum 4 5 saat sonra da dolaba ağzı açık bir şekilde koyuyorum bir gece de orda duruyor ertesi gün veriyorum . Kendimize de açık sütten yapıyorum onu kaynatıyorum tabiki