mamAras Kızlar sezeryan olalı 28 gün oldu sanki idrarım geldiğini hissetmiyorum yani tuvalete gittiğimde anlıyorum bilgisi olan var mı?
Eminayaz mamAras hastanede sondayi cikarttiklari an geliyor cis yapma hissi veya geldigini anliyorsun sende niye oyle oldu doktora görünsene bi
Minikannesi00 mamAras canım bende de ilk günler oldu sonra geçtş ,senin baya uzun sürmüş doktora sormalısın
Erenmm mamAras hamileyken bende öyleydim sonra sezeryan oldum öksürsem altıma kaçırıyodum tutamıyodum zamanla düzeldi
Gloria1 mamAras benim de senin gibiydi kendi kendine geçti normale döndü biraz daha bekle olmadi doktoruna danışırsın
mamAras Ay yanlış yeremi koydular mesanemi diye günlerdir düşünüyorum çıldırcam kurguda son noktadayım artık😂 40a kadar bekliyimde belki daha tam düzene oturmamıştır, çook teşekkür ederim hepinize❤️ Gloria1 Erenmm Minikannesi00 Kh201590 Eminayaz