Yesim52 Merhaba kızlar bebeğim 17 günlük bebeğimi 2 3 saatte bir emziriyorum uyandırıyorum uyandırınca huysuz oluyor yada emzirirken uyuya kalıyor . Onun uyanmasını beklesem mi yoksa yine uyandırmaya devam edeyim mi ?
Damla5558 Uyandır canım yeni dogdugu için sarılık riski var ve şekeri düşebilir benim bebeğimde uyanmazdı veya uyandırırdık ama zor uyandırırdık 5 dkk emer geri uyurdu