Ayperim Merhaba 12 günlük kızım var mama takviyesi yapmak durumundayım doymuyomuş gibi düşündüğüm için 4-5 gündür 60 cc yapıyorum öğünleri 3 saatte 1 şeklinde . İçiyor da maşaallah fazla mı acaba tecrübeli anneler ?
brslm Ayperim bu kanıya nerden vardınız doktorunuz mama takviyesini önerdi mi zaten yenidoğan bebeğin kiraz kadar midesi var 60 cc çok fazla şuan 30 vermelisiniz ama bebeğiniz emiyorsa doktora danışmadan kafanıza göre mama vermeyin
Zorzeynoo Ayperim bebeğe göre kilo yapıya göre değişiyor o benm bebegm yoğun bakımda yattı 17. Günlükken 90 ml alıyo dedii dr.u 25 günlükkrn 120 ml alıyo dedi. Her bebek aynı değil absürt fark olmadıgı sürece. Zaten mama kutu üzerindede 2. Haftadan sonra 60 ml yazıyor.
Setenayali Ayperim sütünüzün durumuna ve bebeğin kilosuna bağlı benim sütüm geç gelince doktor 3saatte bir 60cc ver demişti ve henüz 3günlüktük az da olsa süt geliyordu
Ayperim brslm mama teklifi yapmamı doktorumuz söyledi ama cc olarak arttırımı kendm yaptım sanki aç gibi geliyor doymuyordu🤦🏻♀️Çocuğum aç annesi oldum🤦🏻♀️ 40 cc ile devam edeyim hastanede o şekilde ilerliyorduk
Kavunicibalik Ayperim doktorlar kolaya kaçmaya çok meraklılar. Mama verdiğinizde sütünüzü sağın ve yavaş yavaş mamayı kesin. Yoksa sütünüz azalır git gide. Başlarda ben de yetmiyor sanıyordum. Ama o emdikçe süt geliyor merak etmeyin 😊 facebookta emzirme akademisi grubuna bir bakın isterseniz.
Esraa2 Ayperim 60cc fazla gibi banada doktor söylemişti mama ver diye almıştık eczanede 15 cc demişlerdi ama kızım onu içiyor doymuyordu 30cc yapıp veriyordum o zaman doyuyordu ama
Tuanatuna Ayperim çocuğunuzu en iyi siz anlarsınız ben 36 haftalık bebeğim doğdu ve daha ilk gün 30 cc mama içti bebeğin midesi yok fındık kadar yok nohut kadar inanmayın sarılık olur sonra birde zaten yenidoğan mamaların arkasında genelde yazıyor cc miktarı bize hep anlatılan kadar küçük değil mideleri
Ayperim Tuanatuna ya iç güdüsel olarak söylemiyorum ama 30 cc verdikten sonra aranmaya devam ediyor gün içinde anne sürünü de toplam 100-120 cc falan içiyor bilemedim şimdi yarın doktorumuza da danışayım en iyisi
Tuanatuna Ayperim benim bebeğimde hep aranıyor her emmede de yaklaşık 150 cc süt içiyot ama hep aranıyor doktor öğrendiği ilk reflex emme refleksi çok normal dedi ve bird benim bebeğim gazlı bir bebek sürekli emmek istiyor siz yine doktorunuza sorun içiniz rahat olsun
Ayperim [bilinmeyen] benimkide sadece mama alıyor sayılır anne sütü gün içinde 100-120 cc alıyor 3720 doğdu 3520 ile hastaneden çıktık 4, güb kontrolümüzde 3620 olmuştu
AryaLiyan Hayır canın bişey olmaz öyle böyle öğreneceğiz bunda hiç bişey yok sezaryan kötü geçmişti bende sütümü sağıp biberonla veriyordum 10 günlüktü eşim bilmede. 120 cc vermiş mama komasina girdi çoçuğum kustu attı bir kerede falan bısey olmaz
Ayperim Kilosunu 56 ya bölünce 64 gibi bi rakam çıkıyor evet o fyüzden 60 veriyordum emmiyor ne yazıkki o yüzden mamayla devaö ediyorum