filizeynep bir sayfada görmüştüm anne sütünü ilaçla karıştırıp bozulmasın diye yüzünün kolyenin içine koyuyorlarmış.Biraz abartı geliyor bana yaptıranlara saygım var ama ben tercih etmedim sütü sağıp poşetle koy kargola,saçı kes koy sonra boynuna tak falan biraz abartmıyoruz mu anne olmayı.olamayanları düşünüp varlıklarına şükredip kimsenin gözüne gözüne sokmadan büyütebilmek değil mi evlat sahibi olmak..