Bebeğim 2. ayında verem aşısı olduktan 1 buçuk ay sonra aşı yerinde iltihaplanma gibi şişme oldu ve 1 buçuk aydır halen aynı duruyor.hemşiremiz demişti iltihaplanma olabilir diye onun rahatlığıyla olsa gerek 3 defadır sağlıkocağına gidiyorum sormayı unutuyorum.eğer aşıdan dolayıysa ne zaman geçiyo ki acaba ?