flklc bence açılma olsa agrıdan duramazsın canım büyük ihtimal dikişin düşmüştür ben de 2 ay önce Doğum yaptım benim de kan geldi gibi oldu ama normal lohusa kanaması mı yoksa dikişten mi gelmişti anlayamamıştım. Çok agrın olursa doktora erken gidersin olmazsa 40 kontrolüne çağırmıştır doktorun zaten o zaman bi söylersin o zaten sana açıklama yapar