2 aylık olduğumuzdan beri uykumuz 0. Uykusuzluktan öyle hırçın ki ama uykuya da direniyor gazlı bir bebeğiz zaten uyuyor gaz uyandırıyor artık bende bittim bütün günüm onu uyutmakla geçiyor. Yapmayacağım dediğim her şeyi yapıyorum ayakta sallayarak uyuyor zaten uyku saati falan hikaye. Bende bitik durumdayım ona yetemiyorum öyle hissediyorum öyle çok ağlıyor bir türlü susturamıyorum. Nasıl düşünmem gerek onu bile bilmiyorum. Biri çıkıp sabret bunlae şu gün geçecek dese inanın rahatlıcam ama ben bittim gücüm bitti bebeğime yetemiyorm