Benim oğlum da 3,5 aylık. Aynı dediğiniz gibi elleri hep ağzında. Bide benim oğlum çok sinirli, eline aldığı şeyleri ağzına tam götüremediği zaman inanılmaz sinirlenip ağlıyor. Bu arada atak haftasındayız. Haftası demek yanlış olur atak ayı :😔çünkü 35 gün 😭