Selam hanımlar 7 ay önce doğum yaptım geçen ay normal bi şekilde adet oldum.adetim bittikten 1 hafta sonra kahverengi lekelenme oldu hatta siyaha yakın tuhaf bi renkti kesildi. dün yine geldi şu an bişey yok bi türlü adet olamadım karnım ve belim de ağrıyo velhasıl randevu aldım ama kararsızım beklesem mi malum korona sorunu da var ne yapsam sizce neden böyle olmuştur normal midir ki