Cnsdkr35 Kızlar 4 ay önce sezeryanla doğum yaptım 2 kere adet oldum ama şuan olmuyorum test yaptım ama hamile değilim var mı böyle olan hep diken üstündeyim emziriyorum aynı zamanda ondan mı acaba
Kbrdnz Benm oğlum 5.5 aylik 2 kere oldum normalde günümden erken olurdum smdi gecikmeye başladı bende sizin gibiydim düzenin oturması 1 yılı bulur ama yine de dikkat edin diolar