Kızlar merhaba, 1.5 aylık anneyim, ilk dogumum çok bilmiyorum o yüzden, son 2 3 gündür bebegim en son gece uykusundan 8de uyanıyor, gece 2 saatte bir beslenmeye kalkıyor. 8den sonra ise gün içinde 2 kere uyuyor gündüz uykusu adına, 1.5 2 saat sürüyor uykuları. Çok az değil mi? Akşam 7 gibi gece uykusuna geçiyor. Emmeye uyanıyor sadece. Sizce normal mi? Az mı uyuyor acaba yoksa artık büyüdüğü için mi böyle?