Emir_nur Merhaba, Dr mu söyledi yumurtanız yok diye? Regl olmasanız da yumurtlama gerçekleşebiliyor. Dogum sonrası 2 sene regl kanaması olamaması normal sayılıyor. Senede bir jinekolog muayenesi olmak şart. Ben de 10 ay regl olmadım. Sonrasında da düzensizlik oldu, ama son 5-6 seferdir düzenli oluyorum.