Supermomiscoming Bizim 5.ayına kadar süreli eli ağzındaydı etrafı keşfetmeye başlayıp oyuncaklar dikkatini çektikten onlarda oynandıktan sonra elini unuttu hiç emmiyor artık sadece dişi kaşınırsa tek parmağını kullanıyor normal yani
Brna-34 Aayysyn bizde 3 ay 5 günlüğüz benim bebegimde oyle eli hep agzinda ve cok fazla tükürük salgılıyor hastaydi gecen gün dr gittik bu durumu soyledigimde damaklari kaşınıyordur ama hemen diş cikarmaz bir kaçı ayı bulur cikarmasi demişti
Nltka cydcvk 3 ncü ayın sonuna doğdu başladı şuan 4 ay 8 günlük baya iki ayağını elleriyle tutup birini ağzına sokuyor birine sarılıyor falan baya değişik hareketleri var 🤣
cydcvk Aayysyn bazen meme emerken bile elini ağzına sokmaya çalışıyor alamıyor hepsini bi de ona ağlıyor 😂