Elifkrl 16,5 aylik hic bi vitamin kullanmiyoruz d vitamini epeydir unutuyorum disarida ciktigimiz icin kan ilaci hic kullanmadik degerleri normalde propolis fazla kullanmak iyi degil onuda eger ben hastalandiysam falan cocuguma gecmesin diye bagisikligi icin kullandim o kadar