Bimden mama alıyordum son zamanlarda 1 haftayı geçince mamanın tadı bozuluyr iğrenç kokuyor topak topak oluyr Bebelac aldım ilkden iyiydi 3 gün snra onunda tadı bozuldu dün gece mama yapım dedim midem kalkti resmen başım belada mama sorunundan neden olabilir ki bilen var mi