Laproffessora Merhabalar 31 günlük bebeğim var. Lansinoh marka çift pompalı elektrikli göğüs sağma makinem var. Doğum yaptığımdan beri ne zaman denesem iki göğüsten toplam 20-30 cc anca süt çıkıyor ve bu duruma çok üzülüyorum. Makineyi kullanırken mi hata yapıyorum yoksa sütüm mü az? Siz nasıl kullanıyorsunuz? Sağarken dik mi duruyorsunuz? Ben dik durduğumda süt biberona akmıyor ve geri kaçıyor. Kafayı yemek üzereyim ☹️
Ftmsnny Laproffessora benimde o kadar çıkıyordu çok normal takma kafana. Şimdi iki aylık olduk bir göğüsten 90 cc geliyor artık ☺️ zamanla çoğalacak taşacak bol bol emzir bence sağmak yerine 💞
Nihan Laproffessora Sağım yaparken makineyi göğsüne tutup sütün akmasını bekleme boşta kalan elinle masaj yap sağıyormuş gibi o zaman daha fazla süt sağıcaksın emin ol👍
EzgiDuru Laproffessora canm bende medela var . ben hafif one egilip sagiyorum yoksa akmıyor. Benm de az cikiyor ama pompa tam bosaltmiyor göğsümü. Sicak havlu koyarak gogsunu.yumusatip sagmayi dene birde canm
Laproffessora Ftmsnny bebeğim sütümle doymuyor ve başından beri mama alıyor. Bu nedenle biberona alıştı ve memeyi çoğu zaman reddediyor. Göğüslerim çok sert ve ne yapacağımı bilmiyorum.
Ftmsnny Laproffessora bizde mama takviyesi yapıyoruz doktorum önce meme sonra mama diye uyardı bizi ikisi aynı anda gidince sorun yaşamadık biz
Ayperim Laproffessora aynı makinayı ve benzer sorunu bende yaşıyorum göğüslerinize sağım yaparken yukarıdan aşağı doğru masaj yapın ben öyle verim alıyorum ve yan tutuyorum pompayı
Laproffessora EzgiDuru tamamdır deneyeceğim. Ben de öne eğilerek yapıyorum, iki büklüm oldu belim. Süt sağmak bu kadar zor olmamalı :(
Merveasel Bende lansinoh aldım geçenlerde teklisini yarım saat sagiyorum iki göğsümden en fazla 60 ml cikiyo elimle siktigimda ama var hala bende mi yanlış kullanıyorum acaba anlamadım ki