Hanis Anneler kızım 7 buçuk aylık altta iki disimiz var bugün üst disininde çıktığını farkettim ama on dişii değil önlerin yanındaki yan kesici dışı çıkmış ilk ön cikmasi mi gerekiyordu yoksa normal mi yanindaki cikmasi
laleninannesi Hanis normal eniştem diş doktoru her bevek aynı sırayla çıkartacak diye birşey yok demişti
Batininannesi Hanis herhangi Bi sıralaması yokmuş benim oğlumda alttan 4 dişi çıkardıktan sonra üstten 2 dişi şimdi çıkarıyor, doktorumuz her çocuk farklıdır sıralaması yok demişti
Aylingneess Hanis bizimde aynı çıktı şuan 14aylık üst kesiciler yeni çıkıyor ilk alt kesicilier çıktı sonra üst azı dişleri
Deletedmom330 Benim oğlumda öyle çıkardı. Alt ikiden sonra üst yan kesicileri çıkardı. Biraz vampir 😈 gibi dolaştı ortalar çıkana kadar ama çok tatlı oluyor 😂