-erCansu- Sheyma 3 aylikken yaptirmak istiyorm doktormda cok iyi olur geciktirme dedi ama ay nebiliyim herkes bi iki gunde iyilesiyor diyor
Sheyma Benım oglumda uc aylık nzaman yaptırıcam bılemıorum yurt dısında yasıorum hastanelerede guwenemıorum😞
Ysfbuszfr Sheyma 2,5 aylikken yaptırdık. Yaptırmayı dusunuyosaniz dönmeye baslamadan yaptırın derim 🌸
Zuhal Sheyma ben doğduğu gbi ıstıyodum fakat sarılık olduğu için uygun bulmadı doktorumuz, 40. Gun yaptırdık,inanılmaz büyük rahatlık,anestezi bile almadı,lokal olarak bitti hemen,2. Gun geçti hemen kesinlikle erken yaptırın derım
merwwe Sheyma uzun süren sarılığı vardı oğlumjn 40 ı çıkınca yaptırdık çok memnunum hemen iyileşti şu an 5 aylığız şükür bence ne kadar erken o kadar iyi